Online technická podpora – servis vášho PC na diaľku
Všetkým svojim zákazníkom ponúkame vzdialenú pomoc pri riešení ich problémov s počítačom, multifunkčným zariadením alebo aktívnymi prvkami siete. Či už ste náš zmluvný partner alebo nie, služba je určená pre každého. Neváhajte nás preto kontaktovať.
Priebeh technickej podpory:
- Kontaktujte nás pomocou live chatu, e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára.
- Popíšte nám váš problém.
- Dohodnite sa s technikom na termíne podpory.
- Stiahnite si aplikáciu, ktorá umožní vzdialené pripojenie na váš počítač.
- Riaďte sa pokynmi servisného špecialistu, ktorý vás bude navigovať.
- Technik sa vzdialene prípojí k vášmu zariadeniu. Počas zákroku máte plnú kontrolu nad zariadením a vidíte celý priebeh pripojenia.
- Technik vykoná diagnostiku problému, určí spôsob riešenia a tiež cenu za vykonaný servis. Diagnostika a odstránenie problému do 10 minút sú bezplatné.
- Odsúhlasením riešenia pristúpime k odstráneniu problému.
- Po úspešnom vyriešení problému od nás obdržíte faktúru za dodané služby.
Často kladené otázky
S akými problémami dokážete pomôcť? Vzdialene je možné vyriešiť mnoho problémov. Niekoľko príkladov nájdete TU. |
Je toto pripojenie bezpečné? Spojenie je plne šifrované a tak nie je možné, aby sa niečo stratilo. Aplikácia pre vzdialený prístup nevyžaduje inštaláciu a po skončení podpory ju jednoducho len vymažete. |
Čo v prípade, že nedokážete odstrániť môj problém? Ak nedokážeme pomôcť, za zásah neplatíte. |