Online technická podpora – servis vášho PC na diaľku

Všetkým svojim zákazníkom ponúkame vzdialenú pomoc pri riešení ich problémov s počítačom, multifunkčným zariadením alebo aktívnymi prvkami siete. Či už ste náš zmluvný partner alebo nie, služba je určená pre každého. Neváhajte nás preto kontaktovať.

Priebeh technickej podpory:
  1. Kontaktujte nás pomocou live chatu, e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára.
  2. Popíšte nám váš problém.
  3. Dohodnite sa s technikom na termíne podpory.
  4. Stiahnite si aplikáciu, ktorá umožní vzdialené pripojenie na váš počítač.
  5. Riaďte sa pokynmi servisného špecialistu, ktorý vás bude navigovať.
  6. Technik sa vzdialene prípojí k vášmu zariadeniu. Počas zákroku máte plnú kontrolu nad zariadením a vidíte celý priebeh pripojenia.
  7. Technik vykoná diagnostiku problému, určí spôsob riešenia a tiež cenu za vykonaný servis. Diagnostika a odstránenie problému do 10 minút sú bezplatné.
  8. Odsúhlasením riešenia pristúpime k odstráneniu problému.
  9. Po úspešnom vyriešení problému od nás obdržíte faktúru za dodané služby.
Často kladené otázky
S akými problémami dokážete pomôcť?
Vzdialene je možné vyriešiť mnoho problémov. Niekoľko príkladov nájdete TU.
Je toto pripojenie bezpečné?
Spojenie je plne šifrované a tak nie je možné, aby sa niečo stratilo.
Aplikácia pre vzdialený prístup nevyžaduje inštaláciu
a po skončení podpory ju jednoducho len vymažete.
Čo v prípade, že nedokážete odstrániť môj problém?
Ak nedokážeme pomôcť, za zásah neplatíte.